A közösségi média botránykönyve – Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?

Klausz Melinda

4 800 Ft

Elfogyott

Kiadó: Kozossegi-media.com

Kiadás éve: 2019

Kategória: Címke: Cikkszám: 231747 Vonalkód: 5901234123457

Leírás

Miről szól a(z) A közösségi média botránykönyve – Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?...

„Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.

Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!

Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.

A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram „fake-beszállítók” és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak.”

További információk

Tömeg 546 g

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„A közösségi média botránykönyve – Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük