*A közösségi média nagykönyve /Hogyan vidd sikerre céged és önmagad

Klausz Melinda

3 490 Ft

Elfogyott

Kiadó: Athenaeum Kiadó

Kiadás éve: 2016

Kategóriák: , Címke: Cikkszám: 211272 Vonalkód: 9789632935256

Leírás

Miről szól a(z) *A közösségi média nagykönyve /Hogyan vidd sikerre céged és önmagad...

Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.
A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.

További információk

Tömeg 480 g

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„*A közösségi média nagykönyve /Hogyan vidd sikerre céged és önmagad” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük