Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása

Piskóti István

5 500 Ft

Csak 3 maradt készleten
Alacsony készlet miatt kérjük várja meg visszaigazoló e-mailünket a rendelés után!

Kiadó: Akadémiai Kiadó Zrt.

Kiadás éve: 2016

Kategóriák: , Címke: Cikkszám: 212389 Vonalkód: 9789630595346

Leírás

Miről szól a(z) Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása...

A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány.
Dr. Veres Zoltán
tanszékvezető egyetemi tanár
Pannon Egyetem, Veszprém
Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni – egy életen át tart.”

Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt.
az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke

További információk

Tömeg 550 g

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Businessmarketing-menedzsment /Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük